Richtlijnen over de werking van de HELPDESK via telefoon, e-mail of chat (Skype, WhatsApp)
Richtlijnen over de werking van de HELPDESK via telefoon, e-mail of chat (Skype, WhatsApp)
De software EasyForYou wordt online verkocht op onze E-commerce
website in de versie van dat ogenblik. Vanaf de “Premium” versie is 1 uur assistentie
(support of opleiding) inbegrepen in de prijs. De versies “Advanced” en “Pro”
bevatten 2 uren assistentie. Deze uren voor assistentie volstaan doorgaans voor
de installatie en eerste gebruik van EasyForYou, en een opleiding in functie van
uw kennis. In de versies “Evolution” en “Stock Basic” is geen gratis assistentie
inbegrepen. Indien nodig of gewenst kan u één of meerdere uren support of opleiding
bestellen. De vooruitbetaalde telefonische helpdesk (module EFYHELPDESK 49 eur/
excl. BTW voor 1 uur prepaid) werkt zoals een verzekering. Bij vragen of problemen
helpt deze verzekering u om zo snel mogelijk geholpen te worden bij het contacteren
van onze technische dienst. Dit systeem voor dringende interventie is nooit gratis.
Telkens u onze technische dienst contacteert, wordt de assistentietijd gedebiteerd
van uw reservetijd voor assistentie, met een minimum van 5 minuten (4,08 EUR)
voor een telefoongesprek, of 10 minuten per e-mail, SMS of chat via Skype, WhatsApp. Omwille
van beheer wordt elke interventie afgerond naar minimaal 5 minuten. De meeste
interventies zijn gericht op softwarefouten van het besturingssysteem (Windows),
beveiligingsproblemen of defecten van uw hardware. Ongeveer 2.475 gebruikers werken
dagelijks met EasyForYou en problemen met deze software zijn nagenoeg onbestaande
! Bestaande problemen zijn voor 99% te wijten aan de computer en beveiligingssoftware
die de goede werking van EasyForYou belemmeren. EasyForYou is geen klein tekstverwerkingsprogramma,
maar een software dat communiceert via de taal SQL met een databank die tientallen
duizenden producten, klanten, documenten, serienummers enz. kan bevatten. EasyForYou
roept eveneens brongegevens op - zoals ActiveX of DLL Windows, Internet Explorer
-, leest en schrijft naar het Windows-register, maakt back-ups, print naar PDF
en registreert in tijdelijke mappen op uw harde schijf. Om beroep te kunnen doen
op onze dringende interventie, moet u steeds VOORAFGAANDELIJK het bedrag voor
de assistentie OP VOORHAND betalen. Bij urgentie kan u via een link aan de voet
van de bestelling de betaling onmiddellijk uitvoeren met een kredietkaart, of
bestel de module EFYHELPDESK via de tariefpagina van onze website met eveneens
mogelijkheid tot betaling met kredietkaart. Indien de tijd van onze interventie
de reservetijd overschrijdt, kan de technicus zijn assistentie al dan niet verder
zetten. In het geval hij verder moet assisteren, worden de minuten die niet op
voorhand betaald zijn, aangerekend aan 89 eur/uur (excl. BTW). Als u betaald heeft
via overschrijving, wordt de dringende assistentie geactiveerd vanaf 11u van de
dag dat we het bedrag op onze rekening ontvangen. Hoe gaat u tewerk bij een probleem
waarvan u denkt dat EasyForYou eventueel de oorzaak is : 2 mogelijkheden :
- GRATIS : U wenst
geen gebruik te maken van onze betalende dringende interventie - Neem steeds
een backup. (zie FAQ nr. 3 -> https://www.easyforyou.be/NL/helpfaq.htm#backup)
- Indien EasyForYou niet wil opstarten, probeer de backup van de ochtend
te recupereren. (zie FAQ nr. 3 -> https://www.easyforyou.be/NL/helpfaq.htm#backup)
- Probeer te upgraden naar de laatste versie van EasyForYou. (zie FAQ nr.
20 -> https://www.easyforyou.be/NL/helpfaq.htm#UPDATE)
Het is moeilijk, zelfs onmogelijk voor onze programmeurs om in te grijpen
bij een probleem dat zich voordoet op een ‘oude’ versie. Enkel de bronbestanden
van de meest recente versie zijn beschikbaar voor onze programmeurs voor
een eventuele correctie (debuggen) van een storing (bug). - Controleer of
de update goed werd uitgevoerd. Het versienummer, weergegeven in de titelbalk
van uw software, moet dezelfde zijn als het versienummer, rechts vermeld
op de pagina “Downloaden” van onze website. - Voer nà de update, een reorganisatie
uit via het menu Extra -> Reorganisatie en vink alle opties aan. - Indien
u nà deze reorganisatie nog steeds een storing heeft, zend ons dan een e-mail
met een beschrijving van de scenario’s waarin dit probleem zich voordoet.
Voeg aan deze e-mail een ZIP-bestand toe dat uw bestand easywin.mdb en alle
*.ini bestanden bevat zodat onze programmeur in uw werkomgeving met uw gegevens
kan werken om het probleem te detecteren. - Van zodra de programmeur uw
ZIP-bestand heeft ontvangen en het probleem zich voordoet op onze computers,
zal in de kortste tijd (minder dan 24 uur) een nieuwe versie met aanpassingen
beschikbaar zijn op onze website. U wordt via e-mail hiervan op de hoogte
gebracht en het volstaat een update via onze website te downloaden. (zie
FAQ nr. 20 -> https://www.easyforyou.be/NL/helpfaq.htm#UPDATE)
- Indien u geen tijd, zin of kennis heeft om voorgaande manipulaties uit
te voeren, gaat u verder naar punt 2). In dit geval, ook bij een bug, gaat
het om een dringende interventie dat in alle gevallen betalend is.
- BETALEND : U
heeft een module HELPDESK en u wil dringend geholpen worden. Dringend betekent
hier “in de mate van het mogelijke”. In deze situatie bent u akkoord dat
de tijdsduur voor alle manipulaties beschreven in punt 1) gedebiteerd worden
van uw voorafbetaalde tijd voor onderhoud. Er is echter één uitzondering
: indien het gaat om een storing in EasyForYou zelf, zal de tijd die de
programmeur nodig heeft om deze storing in onze lokalen te corrigeren –
en enkel en alleen deze tijd – NOOIT gedebiteerd worden van uw voorafbetaalde
minuten voor onderhoud.
ROBOTS & IOT : Verkoopvoorwaarden voor prototypes en prototypesoftware.
Prototypes en Software: Houd er rekening mee dat de producten die wij leveren unieke prototypes zijn en de bijgeleverde software bètaversies zijn die momenteel worden getest. Elk ontwerp is specifiek en ontworpen volgens uw behoeften. Ze worden geleverd "zoals ze zijn", zonder enige expliciete of impliciete garanties van welke aard dan ook. Wij wijzen elke aansprakelijkheid af met betrekking tot hun functionaliteit, geschiktheid voor een bepaald doel of de afwezigheid van fouten of gebreken.
Aansprakelijkheidsbeperking: In geen geval kan ons bedrijf aansprakelijk worden gesteld voor directe, indirecte, incidentele, gevolg- of speciale schade voortvloeiend uit het gebruik of de onmogelijkheid om onze prototypes of software te gebruiken, zelfs als we op de hoogte zijn gesteld van de mogelijkheid van dergelijke schade.
Interventies, updates, reparaties en reizen: Elke interventie, update, reparatie of reis die nodig is na de levering van de producten wordt in rekening gebracht tegen de geldende standaardtarieven. Elk ontwikkelingsproject is uniek en de verleende diensten worden dienovereenkomstig aangepast. Neem contact met ons op voor meer informatie over de kosten van deze diensten.
Intellectueel eigendom: Alle intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de prototypes en software blijven ons exclusieve eigendom. Geen enkele licentie of recht om dergelijke intellectuele eigendomsrechten te gebruiken, wordt aan de klant verleend, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld in een afzonderlijke overeenkomst.
Beëindigingsclausule: Wij behouden ons het recht voor om elke bestelling te beëindigen in geval van niet-naleving van deze verkoopvoorwaarden door de klant.
Houd er rekening mee dat deze verkoopvoorwaarden onderhevig zijn aan wijzigingen zonder voorafgaande kennisgeving. Wij raden u aan regelmatig onze website te controleren voor eventuele updates.
Door een aankoop te doen bij ons bedrijf, aanvaardt u volledig de hierboven vermelde verkoopvoorwaarden.
Als u vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.